زمان و روش های تحویل سفارشات در روزهای کاری:

خرید های تکمیل شده در تمام روزهای کاری، از ساعت ۱2 ظهر ارسال می گردد. سفارشات ثبت شده پس از ساعت ۱2 ظهر ، در روز کاری بعدی ارسال خواهند شد.

 

برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر اساس حجم بسته، ارسال از طریق پیک موتوری یا خودرو تحویل بار فروشگاه ابزار مال انجام خواهد شد.سفارشات شهرستان ها از طریق پست یا تیپاکس و در مواردی که وزن بسته بیش از ۳ کیلوگرم باشد، ارسال از طریق باربری خواهد شد.اگر به هر دلیلی در برنامه فوق تغییراتی حاصل شود، از طرف ابزارمال با شماره تلفنی که مشتری گرامی هنگام ثبت سفارش در وب سایت ابزار مال ثبت نموده اند، تماس گرفته خواهد شد.

به منظور کاهش هزینه خرید مشتریان گرامی و ترویج خرید های اینترنتی؛

هر فاکتور خرید بیش از 5۰۰ هزار تومن (5 میلیون ریال ) به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

هزینه ی ارسال سفارشات کمتر از 5۰۰ هزار تومن بر عهده مشتری خواهد بود که برای مناطق ۲۲ گانه تهران بر اساس مسافت با هزینه ای حدود کرایه ارسال با پیک موتوری و برای شهرستان ها هزینه پستی در حدود 80 هزار تومن (800 هزار ریال ) می باشد.

لازم به ذکر است که سفارشات شهر تهران (با مبلغ بیشتر از 500 هزارتومن)برای ارسال با پیک موتوری برای سفارشاتی که قبل از ساعت 12 ثبت شوند بین ساعت 14 تا 16 همان روز به دست مشتری خواهد رسید.

علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی امکان ارسال فوری سفارشات در شهر تهران نیز یکی دیگر از خدمات گروه ابزار مال است که در صورتی که مشتری تمایل به دریافت سفارش خود به صورت فوری داشته باشد، هماهنگی و هزینه پیک موتوری به خود عهده مشتری خواهد بود.

همچنین مشتریان عزیزی که تمایل به بازدید از نمایشگاه دائمی ابزار مال یا دریافت حضوری سفارشات خود را دارند، می توانند در ساعات کاری مجموعه به آدرس فروشگاه ابزار مال مراجعه فرمایند.