پیچ گوشتی برقی و شارژی, مقالات

پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی

امروزه پیچ گوشتی‌ها یکی از انواع ابزار خانگی ضروری و کارگاهی هستند که در انواع مختلف تولید و روانه بازار شده اند. این ابزارها به دو دسته کلی شارژی و برقی تقسیم می‌شوند که هر عملکردی مشابه داشته و تنها از لحاظ منبع تغذیه با یک دیگر متفاوت هستند. البته لازم به ذکر است که تفاوت‌های کوچک دیگری در بین این دو محصول به چشم می‌خورد که هدف اصلی ما از نگارش این محتوا نیز این موارد می‌باشند. در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که باید در رابطه با پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی بیشتر بدانید، بپردازیم.

پیچ گوشتی برقی چیست؟

پیچ گوشتی برقی یک ابزار برقی ویژه است که برای بستن و باز کردن پیچ‌ها، مهره‌ها و سایر بست‌ها طراحی شده است.

پیچ گوشتی برقی ابزار بسیار مفیدی است که تعمیرات را آسان می‌کند. این محصول که به عنوان دریل نیز شناخته می‌شود، انقلابی در بهبود عملکرد تعمیرات یا انجام عملیات‌‌های تاسیساتی را به وجود آورده است. مانند پیچ ​​گوشتی‌‌های دستی، پیچ گوشتی‌‌های برقی برای باز کردن یا سفت کردن انواع پیچ‌ها استفاده می‌شوند. آنها بر اساس کابلی کار می‌کنند که به آن‌ها وصل بوده و باید به شبکه برق متصل شوند.

تفاوت بین پیچ گوشتی دستی و برقی در راحتی هنگام کار است. بسته به مواد، باید یک نیرو و فشار معین برای سفت کردن یک پیچ ایجاد شود. با پیچ گوشتی‌‌های دستی، پس از مدتی خسته می‌شویم و زمان بیشتری نیز برای انجام کار صرف می‌کنیم. کار با پیچ گوشتی‌‌های برقی بسیار راحت تر، سریع تر و چندین برابر دقیق تر از آچارهای سنتی است.

بیشتر بخوانید : تبدیل دریل به پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی شارژی چیست؟

پیچ گوشتی شارژی یکی از ابزارهای کاربردی و مورد نیاز هر کارگاهی است. پیچ گوشتی شارژی برای استفاده حرفه‌ای یا خانگی ارائه شده و از آنها برای مونتاژ و جداسازی انواع لوازمی‌ که دارای پیچ هستند، استفاده می‌شود. این محصول دارای یک ماشه بوده که بستگی به فشاری که شما به آن اعمال می‌کنید سرعت عملکرد آن متغیر خواهد بود.

آن‌ها همچنین دارای یک سوئیچ هستند تا شما بتوانید به کمک آن، به تغییر حرکت چرخش سری پیچ گوشتی از راست به چپ یا بالعکس بپردازید. منبع تغذیه آن‌ها یک باتری با قابلیت شارژ مجدد است که در مقایسه با پیچ گوشتی برقی، به طبع در زمان محدودی می‌توان از آن استفاده کرد. با تمامی ‌این تفاسیر باید گفت که پیچ گوشتی شارژی برای بستن یا باز کردن پیچ‌ها به همان اندازه پیچ گوشتی برقی، خوب عمل می‌کند.

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

حال که به طور کامل با پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی آشنا شدید، به سراغ بررسی مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی می‌رویم. این مزایای عبارت اند از:

  • شما می‌توانید بدون محدودیت مکانی، هر جایی که نیاز به بستن یا باز کردن پیچ‌ها بود این محصول را با خود به همراه داشته باشید.
  • وزن بسیار سبک پیچ گوشتی شارژی باعث می‌شود تا کار با آن بسیار سریع و راحت انجام شده و از سویی دیگر، حمل آن نیز به راحتی میسر شود.
  • با استفاده از پیچ گوشتی شارژی، در مدت زمان کمتری به انجام عملیات پیچشی خود پرداخته و در زمان صرفه جویی بسیاری را با خود به همراه خواهید داشت.
  • به راحتی می‌توانید در هر حالتی که پیچ‌ها قرار دارند، به باز کردن یا بستن آن‌ها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید : خرید ابزارهای برقی و شارژی

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

مزایای استفاده از پیچ گوشتی برقی

حال که مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی پرداختیم، به نظر در حق نوع برقی اجحاف می‌شود اگر مزایای آن را نیز مورد بررسی قرار ندهیم. این مزایا عبارت اند از:

  • شما می‌توانید تا بی نهایت از این پیچ گوشتی استفاده کنید. (البته اگر منبع برق شما نیز همپا شما تا بی‌نهایت ماند J)
  • پیچ گوشتی برقی می‌تواند در انواع گردش‌‌های پیچشی مختلف به انجام عملیات تعمیراتی یا تاسیساتی بپردازد.
  • این پیچ گوشتی طیف گسترده ای از سری‌ها را در خود جای داده و با منبع تغذیه برقی که دارد، می‌تواند با هر میزان فشاری که مد نظر شما است، به استفاده از این سری‌ها پرداخته و سوراخ کاری یا باز و بسته کردن پیچ را انجام دهد.
  • پیچ گوشتی برقی قدرت بسیار بالایی در انجام عملیات‌های گشتاوری دارد. به همین خاطر شما در مدت زمان بسیار کمتری می‌تواند تعمیرات خود را انجام دهید. عملکرد این دسته از پیچ گوشتی‌ها، بسیار بهتر و سریع‌تر از آچارهای سنتی است.

 

پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی ؟

حال وقت آن است که به مقایسه پیچ گوشتی شارژی و برقی به طور کامل بپردازیم. برای دسته افرادی که قصد دارند نسبت به خرید پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی اقدام کنند، این بخش بسیار حائز اهمیت بوذه، زیرا در انتها می‌توانند با دیدی باز و اطلاعاتی کامل، بهترین محصول را برای خود انتخاب کنند.

 

مقایسه پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی شارژیپیچ گوشتی برقی
دارای محدودیت زمانی به هنگام استفادهبدون محدودیت زمانی به هنگام استفاده
دارای سرعت گشتاور متوسطدارای سرعت گشتاور قوی
نیاز به شارژ مجددبدون نیاز به شارژ مجدد
دارای انعطاف پذیری بالا برای کار در جهات مختلفدارای انعطاف پذیری متوسط و گاهی اوقات فاقد انعطاف پذیری مناسب برای کار در جهات مختلف
دارای وزن پاییندارای وزن متوسط و نسبتا سنگین
دارای قیمت متوسط تا بالادارای قیمت مناسب و خوب

سفارش آنلاین پیچ گوشتی شارژی و برقی

یکی از روش‌‌های خرید انواع پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی ، ثبت سفارش به صورت آنلاین است. خرید پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی به شکل آنلاین مزایای بسیاری را برای خود به همراه دارد. از جمله این مزایای می‌توان به مواردی همچون موارد قید شده در زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان خرید.
  • صرفه جویی در هزینه‌ها.
  • تحویل محصول در محل مورد نظر.
  • خرید بهترین و با کیفیت ترین ابزارها.
  • بررسی انواع مختلفی از محصول مد نظر در کمترین زمان.

شما می‌توانید برای سفارش آنلاین پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی ، از مجموعه ابزار مال کمک بگیرید. حال چرا ابزار مال؟ این مجموعه بهترین محصولات با کیفیتی بسیار بالا را در اختیار شما عزیزان قرار داده و این زمینه را برای شما ایجاد می‌کند تا بدون واسطه، نسبت به خرید انواع پیچ گوشتی شارژی یا برقی اقدام کنید. شایان ذکر است که ابزار مال همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با ابزارهای برقی و شارژی می‌باشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ابزار برقی با کیفیت

سفارش آنلاین پیچ گوشتی شارژی و برقی

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این داشتیم تا شما را با تمامی ‌اطلاعات در رابطه با پیچ گوشتی شارژی و یا پیچ گوشتی برقی آشنا کنیم. شما می‌توانید با راحتی این محصول را از فروشگاه اینترنتی ابزار مال سفارش داده و در محل مورد نظر خود در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت و کیفیت، دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *