مقالات

راهنمای جامع خرید اره پروفیل بر

راهنمای جامع خرید اره پروفیل بر

در صنایعی که به ساخت بدنه خودرو، درب و پنجره و غیره می پردازند، از مواد اولیه پروفیل استفاده می کنند. برای برش دادن پروفیل ها نیز نیاز به اره پروفیل بر است. این اره قدرت کافی و همچنین سرعت بالا برای قطعه کردن پروفیل را داشته و به شما اجازه می دهد تا زاویه مورد نیاز خود را روی پروفیل ها پیاده سازی کنید. در این مطلب ما قصد داریم اطلاعاتی مبنی بر راهنمای جامع خرید اره پروفیل بر را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر نیاز به این ابزار در حوزه کاری خود دارید، بهترین را خریداری کنید.

اره پروفیل بر چیست؟

در ابتدای این مطلب قصد داریم بیشتر شما را با این ابزار آشنا کنیم، پس به این موضوع می پردازیم که اساسا اره پروفیل بر چیست؟ و چه کاربردی دارد. اره پروفیل بر، همان طور که از نامش پیداست یک ابزار برای برشکاری است که روی یک صفحه ثابت قرار داشته و با حرکت دست به سمت بالا و پایین هدایت می شود تا پروفیل ها تبدیل به قطعات بزرگ یا کوچک شوند. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با چرخش تیغه های این اره، برشکاری قوطی های پروفیل را به راحتی انجام دهید.

اره پروفیل بر همچنین یکی از مهم ترین ابزارهای صنعتی است که با کمک موتور قوی که دارد، انواع اقسام فلز پروفیل با هر میزان ضخامت را برش می دهد. این اره از قسمت ها و اجزای مختلفی از جمله موتور (آرمیچر و بالشتک)، تیغه، گیره، گونیا، محافظ تیغه و … تشکیل شده است که عملکرد تمامی این قسمت ها در کنار یک دیگر، منجر به قطعه شدن پروفیل ها می شوند. برای خرید اره برقی بر روی لینک کلیک نمائید.

نکات مهم قبل از خرید پروفیل بر

حال که اره پروفیل بر به طور کامل آشنا شدید، در این بخش قصد داریم نکات مهم قبل از خرید پروفیل بر را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اولین نکته ای که همیشه خریداران به دنبال آن هستند و باید پیش از خرید پروفیل بر مد نظر خود قرار دهند، این است که ارائه دهنده ای معتبر را برای خرید خود انتخاب کنند. با انتخاب یک فروشگاه معتبر، از این موضوع اطمینان دارند که اره انتخابی آنها دارای اصالت کالا بوده و کیفیت بالایی را برای خود به همراه دارد. حال در ادامه نکات مهم دیگر که باید به هنگام خرید اره پروفیل بر مد نظر خود قرار دهید را در قالب راهنمای خرید، قسمت بعدی به شما ارائه می دهیم.

راهنمای خرید اره پروفیل بر

همان طور که قولش را داده بودیم، در این بخش قصد داریم راهنمای خرید اره پروفیل بر را در اختیار شما قرار دهیم. همه ما قبل از این که اقدام به خرید ابزار آلات الکترونیکی کنیم، نیاز داریم یک لیست از مواردی تهیه کنیم که در آن به مزایا و دلیل خرید خود می پردازیم. حال ما در این بخش این لیست را برای شما ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین مارک اره برقی

راهنمای خرید اره پروفیل بر

قرار است چه کاری با اره انجام دهید؟

اولین سوالی که برای خرید اره می بایست به آن پاسخ دهید این است که قرار است با اره پروفیل بر خود چه کاری انجام دهید؛ درواقع عملکرد و هدف اصلی صنعت شما چیست و اره پروفیل بر در این بین قرار است چه کاری انجام دهد؟

همه ما دنبال این هستیم که ابزاری را برای خود خریداری کنیم که نیاز ما به کسب و کارمان را پاسخ دهد. اگر به درستی اره پروفیل بر خود را انتخاب نکنیم، به هیچ عنوان نمی توانیم بازخورد خوبی از کار خود به همراه داشته باشیم. پس اولین قدم در خرید اره پروفیل بر، تشخیص کاری است که قرار است با اره انجام دهیم.

نوع دستگاه را مشخص کنید

قبل از اینکه اره پروفیل بر خود را انتخاب کنید، مهم است ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که اصلا دستگاه از چه مدلی است و چه عملکردی را با خود به همراه دارد.

به این موضوع باید توجه بسیاری داشت، زیرا اگر به عنوان مثال اره پروفیل بر شما به درستی زاویه دلخواه را به وجود نیاورد، عملا خرید شما بیهوده بوده ک چه بسا که باید به دنبال خریداری باشید تا دستگاه اشتباه را از شما خریداری کند.

بیشتر بخوانید : اره عمودبر چیست؟

منبع تغذیه اره پروفیل را بررسی کنید

اره پروفیل بر جزو دسته محصولاتی است که دارای منابع تغذیه مختلفی است که رایج ترین آن، منبع تغذیه برق است. اگر شما در جایی که قرار است اره پروفیل بر را قرار دهید، محلی برای اتصال آن به برق ندارید، پس متاسفانه نمی توانید از دستگاه خریداری شده خود استفاده کنید. پس قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنید حتما اطلاعات لازم در رابطه با منبع تغذیه آن را از فروشنده دریافت کنید تا بتوانید به درستی دستگاه را در محل مورد نظر خود قرار دهید.

قدرت موتور اره پروفیل بر را بررسی کنید

موتور مانند قلب در بدن انسان عمل می کند. اگر موتور کار نکند، هیچ یک از قطعات دستگاه حتی یک میلی متر نیز حرکت نمی کنند! از طرفی دیگر، مانند ورزش های مختلف که نیاز دارد تا فرد به سیستم قلبی عروقی قوی داشته باشد، برخی از صنایع نیز نیاز به اره پروفیل بر با قدرت موتور بیشتری دارند.

از این رو توصیه می شود تا قبل از خرید به بررسی قدرت موتور اره پرداخته تا دستگاه انتخابی شما دقیقا مطابق با عملکرد شما در کسب و کارتان باشد. برای خرید ابزارهای برقی و شارژی بر روی لینک کلیک نمائید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل اره گردبر یا دیسکی

نکات ایمنی و نگهداری پروفیل بر

نکات ایمنی و نگهداری پروفیل بر

بعد از اینکه اقدام به خرید اره پروفیل بر خود کردید، نیاز است که نکاتی را مبنی بر نکات ایمنی و نگهداری پروفیل بر به هنگام کار با این دستگاه مد نظر خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که نکاتی که در این بخش در اختیار شما قرار می دهیم و تحت عنوان ایمنی اطلاق می گردد به دو دسته ایمنی فردی و ایمنی دستگاه تقسیم می شود. حال نکات قید شده در این بخش عبارت اند از:

  • حتما به هنگام کار به استفاده از لوازم ایمنی فردی یعنی کلاه، عینک و لباس کار بپردازید. این کار باعث می شود تا اگر ثانیه ای، قطعه ای از پروفیل از دستگاه سمت شما پرتاب شد، مشکلی برایتان به وجود نیاورد.
  • در رابطه با نکات ایمنی مربوط به این استفاده از پروفیل بر نیز باید گفت که بهتر است به بررسی دفترچه راهنمای آن بپردازید. این موضوع به این معناست که بیش از حد دستگاه را روشن نگه ندارید، به درستی با صفحه آن کار کنید و یا در فواصل مشخص به موتور دستگاه استراحت لازم را بدهید.
  • هرگز و به هیچ عنوان در زمان برش، وزن خود را روی دستگاه نیندازید. این کار باعث می شود تا تیغه شکسته شده و به شدت آسیب ببیند.
  • همیشه از محافظ تیغه برای این دستگاه استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان در محیط های مرطوب و بارانی از این دستگاه استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل اره فارسی بر

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با اره پروفیل بر به شما عزیزان ارائه دهیم. از این که تا انتها همراه ما بودید، بسیار سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *